CZC.cz

jsme výhradní pozáruční servis
CZC

Možnosti dopravy

Způsob předání zařízení do opravy:

1. Osobní předání na pobočce:
Zakázky je možné předávat na všech pobočkách NBSERVIS  a našich parnterů osobně, kontakty a otevírací doby jsou uvedeny na webu nbservis.cz/pobocky/

2. Zaslání vlastní dopravou:
Máte-li smlouvu s přepravní společností anebo chcete využívat vlastní přepravu, stačí do zásilky přiložit váš servisní protokol anebo vyplnit a vytisknout protokol z našeho webového formuláře: nbservis.cz/servis/

3. Objednávka našeho svozu:
NBSERVIS zajišťuje svoz zásilek prostřednictvím třetích stran (GEIS, DPD, PPL), stačí vyplnit náš webový formulář: nbservis.cz/servis/ označit číslo balíku vygenerovaným číslem objednávky a jen počkat do druhého dne (V případě odeslání objednávky do 16:00 v pracovní dny). Cena za svoz zařízení je uvedena v ceníku. S ohledem na velké množství zásilek máme velmi příznivé ceny přepravy – jen 60,- Kč za jeden balík. Také je možné využít svozu kurýrem po Praze ZDARMA* 

*Kurýr ZDARMA je pouze v případě realizované opravy v ceně nad 2000,- Kč bez DPH, v případě zrušení, nebo nižší ceny opravy účtujeme jednu cestu kurýrem za 200,- Kč.

Jak správně zabalit balík
Obal musí být dostatečně kvalitní a přiměřeně dimenzovaný pro manipulaci se zásilkou včetně manipulace po válečkové dráze. Odesílatel musí zvolit takový přepravní obal, aby byl obsah zásilky chráněn před riziky, která při přepravě sběrnou službou vznikají, nárazy, vibracemi, setrvačnou sílou, tlaky při stohování, bodovému zatížení, deformacím, stlačování, setřásání. Přepravní obal zásilky by měl zajišťovat ochranu povrchů a citlivých částí, oddělení a proložení jednotlivých výrobků, výrobek proti posunu a vzájemnému pohybu a vytvářet deformační zóny na dně a bocích kartonu. Krabice by měla být zcela vyplněna zbožím a fixačním materiálem, pevná, kompaktní. Prodejní obal je určen k přímému prodeji v obchodní síti, ale není to nejvhodnější obal pro zasílání v přepravní síti, kde vzniká celá řada výše uvedených rizik, která by tyto obaly měly reflektovat. Karton může být při přepravě ve vozidle ve spodu stohu zásilek. Veškeré přijaté zásilky pečlivě kontrolujeme před přijetím od přepravce a tentýž den vybalujeme. V případě poškození přijaté zásilky ihned informujeme přepravce/anebo na místě sepíšeme reklamační protokol. V případě, že dopravce v rámci reklamačního řízení rozhodne na základě nedostatečné kvality zabalení zařízení v neprospěch zákazníka, NBSERVIS s.r.o. nenese žádnou odpovědnost za tyto škody. Toto se netýká zásilek expedovaných z NBSERVIS s.r.o. k zákazníkovi.