Základní ceník služeb
Diagnostika | 0 Kč |
Diagnostika express | od 390 Kč |
Záloha dat | od 800 Kč |
Čištění a přepastování | od 800 Kč |
Reinstalace OS | od 1.500 Kč |
Základní ceník oprav
Výměna LCD | od 1.500 Kč |
Výměna klávesnice | od 1.500 Kč |
Oprava základní desky | od 2.500 Kč |
BIOS/EFI | od 1.200 Kč |
Oprava pantů | od 1.500 Kč |
Uvedené ceny jsou pouze za práci. K ceně je pak připočtena cena dílu.
Nejčastěji kladené dotazy
Provádíte opravy na počkání?
Opravy na počkání neprovádíme. Po objednání trvá oprava 2–3 pracovní dny, v závislosti na dostupnosti náhradního dílu. Pro více informací se můžete obrátit přímo na vybranou pobočku, kde vám naši kolegové rádi vše sdělí telefonicky. Uvedené ceny jsou včetně DPH.
Máte všechny náhradní díly skladem?
Na některé značky máme většinu náhradních dílů skladem. Náhradních dílů je však velké množství a není možné mít vždy všechny díly skladem. Zákazníkům proto doporučujeme si před plánovanou návštěvou naší pobočky ověřit dostupnost dílů telefonicky. Spojit se můžete přímo s jednou z našich poboček, kterou si přejete navštívit. Kolegové vám rádi vše telefonicky sdělí.
Budu mít od vašeho servisu záruku na opravu?
Ano, záruka je samozřejmostí. Poskytuje na celou opravu 3 měsíce.
Jak dlouho bude trvat diagnostika mého zařízení?
Diagnostiku provedeme do 3-5 pracovních dnů a informuje vás o ceně a závadě. Standartní diagnostika je u nás zcela ZDARMA.
Co je to Bitlocker?
BitLocker je bezpečnostní funkce společnosti Microsoft, která slouží k šifrování celých diskových jednotek v operačním systému Windows. Hlavním cílem BitLockeru je ochrana dat na počítači nebo jiném zařízení před neoprávněným přístupem v případě ztráty, odcizení nebo jiného bezpečnostního incidentu. Před zahájením servisu je proto nezbytné, aby zákazník deaktivoval službu BitLocker, nebo měl přístup ke svému účtu, odkud může zařízení znovu spustit pomocí univerzálního klíče. Více o Bitlockeru zde.
Je nutné sdělit heslo do systému a provést zálohu dat?
Není podmínkou sdělovat heslo do systému a k vašemu datovému úložisti. Pokud se jedná o softwarovou závadu Windows a nechcte ztratit svoje data, je volba na vás, zda heslo poskytnete i přesto je nutné provést zálohu veškerých uložených dat (pokud to je možné). Objednavatel je povinen před předáním zařízení do opravy zálohovat svá data uložená v paměti zařízení. Disk musí být přístupný zhotoviteli, aby mohl zařízeně řádně otestovat a nebo vadnou komponentu vyměnit. Doporučujeme svá data zálohovat průběžně na externí disk nebo cloudové úložiště. Zhotovitel neručí za uchování dat v paměti i po poskytnutí hesla k datovému úložišti.