Jaké opravy vám můžeme nabídnout?

MacBook
Čištění a přepastování, instalace MacOs, oprava desky, oprava politého MacBooku, napájení, konektoru, výměna baterie

iPad
Výměna displeje, oprava konektoru, čištění konektoru, výměna baterie, instalace iPadOs, výměna baterie.

iPhone
Výměna displeje, oprava konektoru, čištění konektoru, výměna baterie, instalace iOs, výměna krytu.
Potřebujete poradit nebo zjistit bližší infromace o ceně za opravu, případně máte dotaz ke stávající zakázce?
Napište nám e-mail a nebo nám rovnou zavolejte.
Nechte starosti na nás! Pro vaše pohodlí zajišťujeme svoz zařízení přímo k nám na centrálu NBSERVISU.
Vyplňte si online formulář a nebo nám zavolejte.
Nabídka služeb a e-shop
Apple outlet
Na našem e-shopu mac-outlet.cz a .sk najdete širokou nabídku zánovních, refurbished i nových Apple produktů za bezkonkurenční ceny! Ať už hledáte iPhone, MacBook, iPad nebo příslušenství, u nás si vyberete kvalitu za výhodnou cenu.
mac-outlet.czNavštivte nás v Kladně nebo v Praze
Své zařízení můžete přinést osobně na naše prodejny (Kladno a Praha Dejvice). Je také možné u nás nakoupit širokou škálu výpočetní techniky a příslušenství. Těšíme se na vaši návštěvu!
PobočkyJak připravit Apple pro servisní opravu?
Věděli jste, že musíte připravit a správně odhlásit vaše zařízení Apple před zasláním do servisu?
Zde je jednoduchý návod jak se ze služby najít zařízení (find my device) odhlásit a to i v případě, že se do zařízení nemůžete dostat (prasklý lcd, aj). Tip: Dopručujeme si průběžně vytvářet zálohy dat během používání vašeho zařízení a tím předejdete nepříjemnostem a ztráty dat.
Další návody a užitečné informace najdete na stranách Apple.
Nejčastěji kladené dotazy
Jak dlouho bude trvat diagnostika mého zařízení?
Diagnostiku provedeme do 3-5 pracovních dnů a informuje vás o ceně a závadě. Standartní diagnostika je u nás zcela ZDARMA.
Kde zjistím informace ke své servisní zakázce?
Vaši zákazku můžete pohodlně sledovat online přímo na našem webu.
Je možnost expresní diagnostiky a opravy?
Ano. Expresní diagnostika u nás stojí 390 Kč. Cenovou nabídku zašleme do 24 hodin.
Kolik stojí svoz zařízení a následné zaslání?
Cena svozu se odvíjí od dané lokality. Přesnou cenu vám sdělí naši pracovníci z expedici. +420 232 232 243
Je možné zakoupit nové a použité zařízení?
Ano. K dispozici máme dvě pobočky, kde máme širokou nabídku produktů ihned k odběru.
Mohu přinést své zařízení osobně?
Ano. NBSERVIS má dvě pobočky: Kladno a Praha 6.
Co je to služba najít zařízení ?
Služba Najít zařízení (v angličtině Find My) u Apple je bezpečnostní a lokalizační nástroj, který umožňuje uživatelům najít, zamknout nebo smazat ztracená nebo odcizená zařízení Apple, jako jsou iPhony, iPady, MacBooky, Apple Watch a AirPody. Tato služba je součástí Apple ekosystému a je dostupná prostřednictvím iCloud účtu. Zařízení je nutné odhlasít předtím, než zařízení přinesete do servisu. Zde je návod
Je nutné sdělit heslo do systému a provést zálohu dat?
Není podmínkou sdělovat heslo do systému a k vašemu datovému úložisti. Pokud se jedná o softwarovou závadu Windows a nechcte ztratit svoje data, je volba na vás, zda heslo poskytnete i přesto je nutné provést zálohu veškerých uložených dat (pokud to je možné). Objednavatel je povinen před předáním zařízení do opravy zálohovat svá data uložená v paměti zařízení. Disk musí být přístupný zhotoviteli, aby mohl zařízeně řádně otestovat a nebo vadnou komponentu vyměnit. Doporučujeme svá data zálohovat průběžně na externí disk nebo cloudové úložiště. Zhotovitel neručí za uchování dat v paměti i po poskytnutí hesla k datovému úložišti.