NBServis je výhradní záruční servis MSI pro Českou republiku a Slovensko.
Od roku 2020 jsme výhradním a jediným autorizovaným záručním servisem pro produkty MSI v České republice a na Slovensku. Díky naší dlouholeté specializaci a zkušenostem zajišťujeme spolehlivý a odborný servis, který splňuje nejvyšší standardy kvality.
Kromě záručních oprav nabízíme také mimozáruční servis pro notebooky značky MSI. Provádíme diagnostiku, opravy, výměnu součástek a další technické služby, abychom vám pomohli co nejrychleji a nejefektivněji.
Jaké opravy a služby vám můžeme nabídnout?
Záruční servis notebooků
Nabízíme kompletní servis notebooků značky MSI a to jak v rámci záruky, tak i mimo ni. Jako autorizovaný servis se specializujeme na odborné opravy a údržbu, abychom zajistili dlouhou životnost a bezproblémový chod vašeho zařízení.
Záruční servis počítačů
Nabízíme kompletní servis počítačů značky MSI a to jak v rámci záruky, tak i mimo ni. Jako autorizovaný servis se specializujeme na odborné opravy a údržbu, abychom zajistili dlouhou životnost a bezproblémový chod vašeho zařízení.
Záruční servis monitorů
Nabízíme kompletní záruční servis monitorů značky MSI. Jako autorizovaný servis se specializujeme na odborné opravy a údržbu, abychom zajistili dlouhou životnost a bezproblémový chod vašeho zařízení.
Expresní oprava vašeho zařízení
Máte dotaz ke stávající zakázce, expresní opravě a nebo potřebujete poradit se servisem? Zavolejte nám na zákaznickou linku MSI +420 232 232 246 a nebo napište e-mail na msi@nbservis.cz
Jak zadat reklamaci online?
Nabízíme možnost vyplnění reklamace online přímo na stránkách MSI. Po vyplnění potřebných údajů obdržíme informaci o vaší reklamaci, následně vás budeme kontaktovat. Zařízení od vás bezplatně vyzvedneme a po opravě vám jej opět zdarma doručíme zpět. Jednoduché a pohodlné!
Nejčastěji kladené dotazy
Jak mohu uplatnit reklamaci?
Zde je odkaz: https://account.msi.com/cs/services/apply/step1
Po vyplnění potřebných údajů obdržíme informaci o vaší reklamaci, následně vás budeme kontaktovat. Zařízení od vás bezplatně vyzvedneme a po opravě vám jej opět zdarma doručíme zpět.
Za jak dlouho bude vyřešena moje reklamace?
Podle platné legislativy České republiky je reklamace vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, pokud se strany nedohodnou jinak. O průběhu a výsledku reklamace vás budeme informovat. Tyto podmínky platí pro fyzickou osobu.
U reklamací uplatněných podnikateli se lhůty řídí individuální dohodou podle uzavřené smlouvy a obchodních podmínek. Pokud není stanoveno jinak, snažíme se reklamaci vyřídit v co nejkratší možné době.
Mohu si sám vyměnit a nebo přidat SSD a RAM?
Ano je to možné a to i v případě, že je zářízení stále v zákonné záruce. Pečeť je možné porušit.
Kolik stojí expresní oprava?
Cena se odvíjí podle časové náročnosti a také podle použitých dílů. Pro bližší informace kontaktujte MSI SERVIS: +420 232 232 246
Nabízíte možnost svozu zařízení?
Ano. Kontaktuje nás na čísle: +420 232 232 246 a nebo vyplňte rovnou reklamaci online.
Je možné u vás opravit monitor, který již není v záruce?
Ano. Je to možné, ale ne pokud je poškozený LCD panel. Pokud se jedná o prasklý panel a nebo vadné pixely, tak v tomto případě nejsme schopni provést servis. Výměnu elektroniky jsme schopni opravit. Kontaktuje nás pro bližší informace předem na čísle +420 232 232 246
Je možné zařízení přinést osobně na prodejnu?
Ano je to možné. Něž přijdete na prodejnu, prosím vyplňte si online formulář: https://account.msi.com/cs/services/apply/step1
Je nutné sdělit heslo do systému a provést zálohu dat?
Není podmínkou sdělovat heslo do systému a k vašemu datovému úložisti. Pokud se jedná o softwarovou závadu Windows a nechcte ztratit svoje data, je volba na vás, zda heslo poskytnete i přesto je nutné provést zálohu veškerých uložených dat (pokud to je možné). Objednavatel je povinen před předáním zařízení do opravy zálohovat svá data uložená v paměti zařízení. Disk musí být přístupný výrobci, aby mohl zařízeně řádně otestovat a nebo vadnou komponentu vyměnit. Doporučujeme svá data zálohovat průběžně na externí disk nebo cloudové úložiště. Zhotovitel neručí za uchování dat v paměti i po poskytnutí hesla k datovému úložišti.
Je možné u vás reklamovat grafickou kartu nebo základní desku?
Ne. Grafické karty a základní desky neservisujeme. Je nutné se obrátit na prodejce a nebo distributora a řešit reklamaci přímo tam.
Zakoupil jsem notebook bez Windows a nejde mi provést instalace.
Zde je návod: https://cz.msi.com/faq/faq-8756 Pokud byste instalaci pomocí návodu nezvládli, zavolejte nám na číslo +420 232 232 246 a domluvíme se na realizaci.