NBSERVIS je výhradní záruční servis WORX pro Českou republiku a Slovensko.
Od roku 2020 jsme výhradním a jediným autorizovaným záručním servisem pro produkty WORX v České republice a na Slovensku. Díky naší dlouholeté specializaci a zkušenostem zajišťujeme spolehlivý a odborný servis, který splňuje nejvyšší standardy kvality.
Kromě záručních oprav nabízíme také mimozáruční servis pro zařízení značky WORX. Provádíme diagnostiku, opravy, výměnu součástek a další technické služby. K dispozici je také e-shop s originál nahradními díly pro zařízení WORX.
Jaké opravy a služby vám můžeme nabídnout?
Záruční servis robotických sekaček
Provádíme záruční i pozáruční servis robotických sekaček Worx. Nabízíme kompletní údržbu, opravy a také předsezónní přípravu, aby vaše sekačka byla vždy v perfektní kondici.
Záruční servis zahradního nářadí
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis zahradního nářadí. Postaráme se o to, aby vaše stroje a nástroje byly vždy připraveny k práci a měly co nejdelší životnost.
E-shop a podpora
Na našem e-shopu najdete kompletní sortiment originálních náhradních dílů, baterií a příslušenství pro robotické sekačky a další zařízení Worx.
Máte dotaz ke stávající zakázce, objednávce a nebo potřebujete poradit se servisem? Zavolejte nám na zákaznickou linku WORX +420 232 232 231 a nebo napište e-mail na worx@nbservis.cz
Nabízíme svoz zařízení z ČR a SK
Nechte starosti na nás! Pro vaše pohodlí zajišťujeme svoz zařízení přímo k nám – ať už jste kdekoli v České republice nebo na Slovensku. Zařízení můžete taky přinést na jednu z našich poboček.
Napiše nám e-mail na expedice@nbservis.cz a nebo rovnou zavolejte na číslo: +420 232 232 243
Sledujte průběh opravy svého zařízení online
U nás máte vše pod kontrolou. Zákazníci, kteří nám svěřili své zařízení do servisu, mohou pohodlně sledovat stav zakázky online.
Sledování zakázky onlineNavštivte nás v Kladně nebo v Praze
Své zařízení můžete přinést osobně na opravu a nebo nakoupit širokou škálu náhradních dílů WORX. Těšíme se na vaši návštěvu!
Kontakty
Nejčastěji kladené dotazy
Za jak dlouho bude vyřešena moje reklamace?
Podle platné legislativy České republiky je reklamace vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, pokud se strany nedohodnou jinak. O průběhu a výsledku reklamace vás budeme informovat. Tyto podmínky platí pro fyzickou osobu.
U reklamací uplatněných podnikateli se lhůty řídí individuální dohodou podle uzavřené smlouvy a obchodních podmínek. Pokud není stanoveno jinak, snažíme se reklamaci vyřídit v co nejkratší možné době.
Nabízíte možnost svozu zařízení?
Ano. Kontaktuje nás na čísle: +420 232 232 231
Mohu přinést své zařízení osobně?
Ano. NBSERVIS má dvě pobočky: Kladno a Praha 6.
Kolik stojí expresní oprava?
Cena se odvíjí podle časové náročnosti a také podle použitých dílů. Pro bližší informace kontaktujte nás WORX SERVIS: +420 232 232 231