CZC.cz

jsme výhradní pozáruční servis
CZC

Průběh zakázky

Úspěšnou opravu nebereme jen jako fakt, kdy bylo na počátku nefunkční zařízení a my ho opravíme. Úspěšná oprava pro nás znamená bezproblémové a rychlé přijetí nefunkčního zařízení od zákazníka, rychlou a přesnou diagnostiku, rychlou a úspěšnou opravu, perfektní expedici zařízení zpět a plné informování zákazníka o průběhu, ceně a termínu opravy. S minimálním úsilím pro vás.

Celou dobu, kdy je zařízení u nás, je polepeno ochranou folií a celým procesem putuje v plastovém boxu. Nepoškozené a kompletní. Zařízení expedujeme přesně ve stejném obalu, ve kterém bylo přijato. Po celou dobu opravy je možné sledovat její průběh on-line

1. Přijetí zakázky

Zakázku můžete poslat anebo přinést na naše pobočky. Zařízení zadáme do informačního systému a zkontrolujeme jeho stav a příslušenství. Zařízení polepíme ochranou folií, a všechny díly označíme pomocí etiket.

2. Diagnostika

Diagnostika je nejpozději do třech pracovních dnů. Lze také provést v expresním režimu do 24 hodin.

3. Cenová nabídka

Vytvoříme cenovou nabídku a zašleme v PDF.

4. Odsouhlasení / Neodsouhlasení

Pokud odsouhlasíte kalkulaci, pustíme se do vyřízení vaší zakázky.

5. Realizace opravy

Zakázku zrealizujeme ve stanoveném termínu. O případných změnách vás budeme informovat. Postaráme se také o důkladný výstupní test.

6. Fakturace a expedice

Vystavíme fakturu a opravené zažízení odešleme, případně si jej můžete vyzvednout osobně..