Nejčastěji kladené dotazy
Kdy kurýr vyzvedne mojí zásilku?
Svoz bude automaticky naplánován další pracovní den, při odeslání formuláře do 16:00.
Mohu si vybrat jiný den svozu?
Ano. Uveďte prosím do poznámky datum svozu. Čas není možné zvolit. Kurýr vás bude informovat předem o čase vyzvednutí.
Je možné si vybrat čas vyzvednutí?
Čas není možné zvolit. Kurýr Vás bude informovat předem o čase vyzvednutí.
Je nutné zařízení zabalit?
Ano. Je nezbytné, aby jste zásilku řádně zabali do krabice včetně výplně, aby nedošlo k poškození během přepravy.
Je v ceně svozu zahranuta i doprava zpět?
Není. Doprava zpět na vaší adresu bude účtována podle typu dopravy a formou jak budete zakázku hradit. O ceně budete předem informováni.
Kolik stojí doprava zpět na mojí adresu?
Cena závisí na způsobu platby – bankovním převodem nebo dobírkou. Náklady na dopravu začínají od 150 Kč včetně DPH.
Je možné zásilku zaslat na své náklady?
Ano, je to možné. Zařízení spolu s průvodním dopisem, závadou a zpáteční adresou, zašlete na adresu: NBSERVIS – nám. Jana Masaryka 2735, Kladno 272 04. Zásilku je potřeba pečlivě zabalit, aby se nepoškodila během přepravy.